Célunk a társadalom és az üzleti élet számára egyaránt hasznos és értékes kutatásokban való részvétel. Az alábbi projektben az aktuális feladatot a matematika és információ technológia segítségével igyekeztünk megoldani.
Az iSRV Zrt. konzorciumi együttműködés keretében a Fines Magyarország Kft. és Intersoft Hungary Kft. konzorciumi partnereivel közösen indította el 2016. novemberében szolnoki telephelyén K+F+I projektjét, melynek célja egy olyan moduláris keretrendszer fejlesztése, melyben egyesülnek a különböző onl...
tovább olvasomSegítségével megoldható a folyamatos (24x 7) energia- környezetvédelmi, biztonságtechnikai monitoring, real time követhető a megfigyelt komponensek változása, azonnali beavatkozást tesz lehetővé. A Fejlesztés lényege egyrészt a mérést végző berendezések, alkalmazások, másrészt az adatokat összegyű...
tovább olvasomÚjrahasznosított anyagokból bútorok, dísztárgyak, stb- készítésének gyakorlati megvalósításának vizsgálata a projekt tárgya, természetesen gazdaságossági és egyéb szempontok teljes körű elemzésével. A projekt során tervezők, belsőépítészek közreműködésével akár új, szabadalom alá vonható új termékek...
tovább olvasomKutatások szerint a vállalatok éves árbevételük három százalékát költik nyomtatásra. Ez nem csak magas költséget jelent, hanem jelentős környezeti terhelést (papír és festék), mely „felereszt végül szemétkosárban kikötő irdatlan papírmennyiség”. Ausztriában - ahol már kormányzati szinten áttértek az...
tovább olvasomJelenkori információs társadalom egyik jelentős problémája az idősödő társadalom számos megoldatlan kihívása: a biológiai és a lelki egészség problémáitól kezdve, az anyagi nehézségeken át, egészen a társadalmi és kulturális beágyazottságon át mind-mind hatalmas hiányokkal és elmaradásokkal találkoz...
tovább olvasomElőtérbe kerülnek azok az innovatív megoldások, amelyek rendelkezésre álló kapacitások minél nagyobb mértékű kihasználását célozzák meg. Ezek az elvek egyaránt érvényre jutnak az egyéni és a tömegközlekedés területén. A két közlekedési módot önállóan nem lehet kezelni, hanem a közlekedési rendszer r...
tovább olvasom